Załatwiaj sprawy urzędowe przez własny komputer
mojeID umożliwia Ci bezpieczne potwierdzanie tożsamości online. Dzięki mojeID łatwo uruchomisz Profil Zaufany, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.
mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Dzięki mojeID, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.), korzystanie z wielu e-usług przez Internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.
Szybko przekonasz się, że mojeID to także oszczędność czasu – sprawy urzędowe załatwiasz wtedy, kiedy jest Ci wygodnie, korzystając z własnego komputera.
Dostawcą usługi mojeID jest Krajowa Izba Rozliczeniowa (KIR)
.
Usługi publiczne
e-Commerce
Energetyka
Medycyna
Media
Ubezpieczenia
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz TUTAJ
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz TUTAJ
Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Twojej tożsamości.
Zyskujesz więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Nie. Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych.
Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku. Zawsze wiesz, co i komu przekazujesz, ponieważ przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji.
ul. Prudnicka 29A , 48-210 Biała
Sekretariat: 77 43 88 520
Rachunki bankowe: 77 43 88 510
Kredyty: 77 43 88 518
Rozliczenia: 77 43 88 528
Rozliczenia elektroniczne: 77 43 88 510, 77 43 88 526,
E-mail:
Inspektor Ochrony Danych
Sabina Uliczka, kontakt:
Zapraszamy w godzinach:
pn - pt: od 7:30 do 15:30
Pod formularzem logowania dostępnym na stronie https://ebanknet.bsbiala.pl zamieszczony został przycisk Zablokuj dostęp, którym mogą Państwo zablokować dostęp do usługi eBankNet i aplikacji mobilnej "BS Biała" w przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa (utrata danych logowania np. w wyniku wyłudzenia, utrata dostępu w wyniku oszustwa itd.).
Całodobowa infolinia
Koszt połączenia wg stawki operatora
Rynek 14
tel. ( 77) 438 70 42
Zapraszamy w godzinach: pn-pt od 815 do 1400
ul. św. Walentego 17
tel. ( 77) 437 63 13
Zapraszamy w godzinach: pn-pt od 815 do 1200
Bank Spółdzielczy w Białej, Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000028218, NIP 755-000-68-91. Kod BIC Swift: POLUPLPR