• mojeID

    mojeID

    Załatwiaj sprawy urzędowe przez własny komputer

    mojeID umożliwia Ci bezpieczne potwierdzanie tożsamości online. Dzięki mojeID łatwo uruchomisz Profil Zaufany, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Dzięki mojeID, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.), korzystanie z wielu e-usług przez Internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.

    Szybko przekonasz się, że mojeID to także oszczędność czasu – sprawy urzędowe załatwiasz wtedy, kiedy jest Ci wygodnie, korzystając z własnego komputera.

    Dostawcą usługi mojeID jest Krajowa Izba Rozliczeniowa (KIR)

    .Logo_mojeID.png

    Dlaczego warto?

    Załatwiaj sprawy urzędowe przez własny komputer
    Bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, we własnym domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie
    Bezpieczeństwo – zawsze wiesz, co i komu przekazujesz, ponieważ przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji
    Łatwiejszy dostęp – prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług online
    Użyteczność – korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne

    Przydatne informacje

    Jakie możliwości oferuje mojeID?
    • Potwierdzenie tożsamości – w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np.: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania
    • Logowanie do istniejącego konta
    • Autoryzacja operacji
    Gdzie mogę stosować mojeID?

    Usługi publiczne

    • Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
    • Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

    e-Commerce

    • Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)
    • Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

    Energetyka

    • Rejestracja wniosku/formularza
    • Przedłużenie umowy
    • Dostęp do portalu klienta

    Medycyna

    • Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
    • Zakup leków przez Internet

    Media

    • Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
    • Opłacanie abonamentu

    Ubezpieczenia

    • Sprzedaż polisy przez Internet
    • Odnowienie polisy (Direct)

    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz TUTAJ
    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz TUTAJ

    Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

    Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Twojej tożsamości.

    Jaką mam korzyść z używania mojeID?

    Zyskujesz więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

    Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

    Nie. Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych.

    Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku. Zawsze wiesz, co i komu przekazujesz, ponieważ przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji.

    Bank Spółdzielczy w Białej

    ul. Prudnicka 29A , 48-210 Biała

    Sekretariat: 77 43 88 520
    Rachunki bankowe: 77 43 88 510
    Kredyty: 77 43 88 518
    Rozliczenia: 77 43 88 528
    Rozliczenia elektroniczne: 77 43 88 510, 77 43 88 526, 
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Inspektor Ochrony Danych
    Sabina Uliczka, kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zapraszamy w godzinach:
    pn - pt: od 7:30 do 15:30

    BLOKADA DOSTĘPU 24/7

    Pod formularzem logowania dostępnym na stronie https://ebanknet.bsbiala.pl zamieszczony został przycisk Zablokuj dostęp, którym mogą Państwo zablokować dostęp do usługi eBankNet i aplikacji mobilnej "BS Biała" w przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa (utrata danych logowania np. w wyniku wyłudzenia, utrata dostępu w wyniku oszustwa itd.). 





    Zastrzeż kartę

    +48 828 828 828

    Całodobowa infolinia
    Koszt połączenia wg stawki operatora

    Punkt kasowy Biała

    Rynek 14
    tel. ( 77) 438 70 42
    Zapraszamy w godzinach: pn-pt od 815 do 1400

    Punkt kasowy Łącznik

    ul. św. Walentego 17
    tel. ( 77) 437 63 13
    Zapraszamy w godzinach: pn-pt od 815 do 1200

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Białej, Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000028218, NIP 755-000-68-91. Kod BIC Swift: POLUPLPR